poniedziałek, 17 października 2011

Joey Negro - Make A Move On Me


Joey Negro - Make A Move On Me
Gatunek muzyki Dance
Tym razem opisze wam teledysk o eksperymencie psychologicznym który ma na celu udowodnić że za pomocą prądu można zapanować nad pewnymi żądzami (Już teraz wam powiem że prąd tylko zmaga apetyt). Do eksperymentu zgłasza się ochotnik w sweterku z oceną psychologiczną. Pierwsze badanie polega na tym że nasz ochotnik widzi na obrazku kobietę a na drugim symbol domyślny rzeki wybiera kobietę zostaje potraktowany za to prądem potem jest kilka rzeczy takich jak jabłko lub zabawka by w końcu trafić na facet z kobieta znowu wybiera kobietę i znowu zostaje porażony.
Aby było ciekawiej w następnym teście trzeba dokonać wyboru miedzy kobieta a kobietą następuje kolejne porażanie i odlot ochotnika budzi go naukowiec płci pięknej i mówi mu żeby się nie martwił Test polega na tym że nie może jej dotknął
ale dotyka i ponownie zostaje porażony tym razem na dłużej żeby go obudzić stosują prąd co skutkuje nabiera nadprzyrodzonych mocy i z jego rąk zaczynają wydobywać się błyskawice a w oczach widać iskierki. Zostaje zakwalifikowany jak gorący towar na tym kończy się teledysk.

Tłumaczenie

Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok teraz chłopcze
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok teraz chłopcze

Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok teraz chłopcze

Obserwowałam Cię, ty obserwowałeś mnie
Co zamierzasz zrobić?
Skończmy te głupie gierki
Co Ty zamierzasz zrobić?

Masz
poczuć mnie, uleczyć mnie, gonić mnie, gonić mnie
poruszyć mnie, ukoić mnie, drażnić mnie
zostawić mnie, ograniczyć mnie
przypiec mnie, poczuć mnie, zabrać mnie, stworzyć mnie
zostawić mnie, zostawić mnie

Dalej, zrób do mnie krok
Zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok teraz chłopcze
Dalej, zrób do mnie krok
O tak kochanie
Dalej, zrób do mnie krok
Zrób do mnie krok
Zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Zrób do mnie krok

Dalej, zrób krok
Dalej, zrób krok
Dalej, zrób krok
Dalej, zrób krok

Obiecuję, że nie będę gryźć
jeśli nie będziesz chciał
(jeśli nie będziesz chciał)
Będę się z Tobą kochać przez całą noc
jeśli chcesz
(potrzebujesz tego?)
Chodź i poczuj mnie, ulecz mnie, goń mnie, goń mnie
porusz mnie, ukoj mnie, drażnij mnie
zostaw mnie, ogranicz mnie
przypiecz mnie, poczuj mnie, stwórz mnie
zostaw mnie, zostaw mnie

Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Kochanie, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób do mnie krok teraz chłopcze
Właśnie teraz, właśnie teraz

Dalej, zrób krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób krok
Dalej, zrób do mnie krok
Dalej, zrób krok
Dalej, zrób do mnie krok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz